13 juli 2010

Vardagsrummet

God morgon!

Några bilder på hur vardagsrummet ser ut just nu. Det är en bit kvar innan jag är helt nöjd, men det är en god bit på väg. :)



Konsoler som jag köpte på Indiska för hiskeligt många år sedan.
De kom åter till "nytta" i dörröppningen.


Vinkel från dörröppningen.

Vita vackra handdukar som skyddar armstöden...

med monogram som farmor broderat.

Vinkel från balkongdörren



Närbild på vasen under glasklockan






Koffertar som tills vidare får vara på rottingkistan.

Är inte nöjd med TV`n. Det ser så kalt ut.
Ska försöka hitta på något fint sätt att dölja den på.

Skulle helst av allt vilja ha ett stoooort skåp som tv får plats i.



Några av ljusstakarna är lite sneda.
Måste ta mig i kragen och leta på den där grejen som man gängar om med... vad det nu heter.


Solen skiner från en vackert klarblå himmel och mina ögonlock börjar kännas tunga.
Lite synd och skam att sova bort dagen. Ska tyvärr jobba i natt igen så sova måste jag.

Hoppas att ni får en fin sommardag!

/Jenny

1 kommentar:

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny