14 juli 2010

Värme...

Hej!

Det är varmt! Det är väldigt varmt!
Inte för att jag klagar... nej nej *skakar på huvudet*....absolut inte... jag bara*ähum* säger att det är lite för varmt. Sådär mycket för varmt!! Så där "sovrummet-känns-som-en-bastu-och-man-vaknar-av-att-det-känns-som-om-man-håller-på-att-drunkna-i-sitt-eget-svett-varmt" är det. Ni vet så där varmt som...

Äh... vem försöker jag lura. Jo, jag klagar faktiskt på värmen. Så det så! *lägger armarna i kors över bröstet*
Jag är ärligt talat inte alls förtjust när det är så här varmt. Visst är sommaren fin med hela sin färgprakt och ljumma sommarkvällar och så men... denna hetta som har varit ett par dagar är olidlig.

Hösten och vintern... det är min melodi *njuter*
Den höga svala, friska luften, den vackra blåa himlen, höstfärgerna, den första snön.... skulle kunna fortsätta i all evighet. *drömmer*

Se så underbart:


Mia busar i snön


Ta hand om er i värmen. Drick mycket vätska, använd solskyddsfaktor och undvik solen mitt på dagen. *ler*
Ha det så bra!
/Jenny

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny
    vad roligt att du kikade in hos mig, då hittade jag ju hit:)
    Sååå fint du har hemma med din vita stil, i like:)
    Och en seamountain golden hemma är ju toppen .

    Ljudböcker och virkning är min melodi oxå, fast jag haft en paus nu men snart så..

    Ha en skön sommar, hit kikar jag in igen, fast jag inte alla gånger lämnar ett "tassavtryck"/annika

    SvaraRadera
  2. Nä, denna hetta är inte min grej heller.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vi är inte kloka här, vet du.;-) Kram

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny