20 september 2010

Ändringar...

Nu har jag hållit på att ändra om här i bloggen flera gånger. Tror jag är nöjd... för tillfället.
Jag ville ha en bild som visade varför bloggen heter som den gör. Så efter ganska mycket övertalan (hör och häpna!!!) fick jag Alma och Mia att hoppa upp i soffan. Alla gånger dom stackarna fått skäll för att dom varit i soffan och så plötsligt är det tillåtet igen. Det tog ett tag innan dom kunde ligga någotsånär avslappnade kan jag säga.

På återseende!

Kram
Jenny

P.s Varför kan man inte klicka på vissa bilder för att göra dem större. Det funkade ju förut!! D.S

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Din header blev jättefin! Och en golden, det har vi också, förut hade vi två.....men Kalle är borta sedan 1½ år, en enveten gammal herre var det, men personlig!
    Jaaa, du, jag vet ju inte varför man inte kan klicka upp bilden......tyvärr.
    Jag kan ju inte ens lägga in bilder just nu, jo jag får dit dom, men det tar ju evigheter med det översta alternativet och sedan när jag skall skriva texten så kan jag inte redigera den dit jag vill, hur gör man?
    I natt satt jag och försökte och försökte och sedan när jag tyckte att nu går det nog, ja, då kom det upp röd text att det fungerade inte...blablabla HTML och så försvann alltihop när jag ville titta på förhandsgranskningen.
    Du har möjligen inga tips till mig för som det är nu så kan jag inte längre blogga......!!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du vet att det är tanken på magmusklerna som håller mig uppe...hmm, eller ja?!
    Vilken fin bild du, å det där gjorde du bra...TVINGAR dom stackarna att vara i soffan, hihi!
    Sådär ser mina soffor oxå ut, filtar & quiltar, gamla lakan och gud vet vad...lik förbannat blir det lortigt...å katterna är värre än hundarna!

    Hoppas du har det bra!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Men så mysigt du har fixat här.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Så fin header du har! Varm och inbjudande blogg!!!
    Ha en underbar afton
    mvh bella

    SvaraRadera
  5. Oj jesses vilken fin bild där uppe!! SÅ söta är de!! Hoppas din vecka har börjat bra!
    Jag har öppnat min syateljé idag!
    Har en lung kväll och en fin tisdag!
    Kram Sirpa
    Ps. det där med bilderna, jag fattar inte heller!

    SvaraRadera
  6. Vilka godingar du har i soffan...ligger där och tycker att det är obehagligt att matte har tvingat upp dem :)
    Den svarta verkar ha det extra mysigt med med den vita virkade finkudden :)

    Kul att du hälsade på hos mig...nu vet jag var du bor :)

    Kram
    Stina

    SvaraRadera
  7. Vilken mysig bild!
    Det ser hur skönt ut som helst!

    Jag kör med en ganska blank färg.
    Men en matt hade nog varit ännu finare.
    Visste inte att det fanns olika....

    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny