21 september 2010

Storstädning

Vill börja med att säga :TACK för era snälla och gulliga kommentarer om min nya header (och alla kommentarer annars oxå)!! *tackar och bugar lite generat*
Det tog sin lilla tid att få upp hundarna i soffa igen. Efter månader av tjat och fyanden så fort dom gjort försök att hoppa upp till att kräva att dom ska gosar ner sig i soffan och ligger avslappnade. Mia tittade läääänge skeptiskt på mig och Alma gav mig en blick som sa: Nu HAR hon blivit knäpp!!
Hur som helst så fick jag till en bild, som jag inte är helt nöjd med, som funkar... tills vidare. *ler*

Regnet öser ner ute så mina planer på att träna hundarna grusades. *suck*
Får passa på att städa upp ordentligt hemma ist. Alma och Mia har äntligen sluta löpa, så det är läge för ett bad för dem båda. Jag har en liten fix idé med det här att bada hund. De gånger jag badar hundarna så vill jag storstäda hela lägenheten. Dvs tvätta alla kuddar i soffan, sofföverdrag, täcken, kuddar, madrasser, torka rent och organisera i ALLA skåp och lådor osv.
Mitt i alltihopa ska jag försöka måla klart kistan/kofferten jag köpte i söndags. *ler*

Lika bra att ta tag i allt på studs!!

På återseende!
Kram
Jenny

1 kommentar:

  1. Du har ju så stora vovsingar att duscha du. Våran lilla blir ju ingenting när hon är klar.;-) Kramis

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny