17 september 2010

Fredagsmys...

... eller inte. :(
Ska ut och jobba i natt igen.
Men man (läs jag) ska inte klaga... det är trots mina små gnäll roligt att gå till jobbet. Ja, jag menar det! Till 98% så älskar jag mitt jobb som undersköterska. 



En bild på det senaste loppisfyndet. Som, hör och häpna, min sambo hittade och prompt ville ha med sig hem. Han överaskar ibland, må jag säga. *ler*
Får hålla ögonen öppna efter fler burkar i samma serie. Det ser lite tomt ut med bara två. *ler*


Meningen var att bara snabbt titta in här och önska er alla en superfin och mysig fredagskväll och helg!

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Så det var en jobbkväll till dig idag! Sitter här på soffan, kollar på Idol och surfar runt på blogger.
    Vilka söta burkar! Står det nån tillverkare på botten av de?
    har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tack för din rara kommentar. Ohhh så söta burkar, gillar den blåa texten på. De hade jag defenitivt tagit med mig hem om jag hittat på en loppis, Jättecharmiga! Kram Paula

    SvaraRadera
  3. Ser jag nått så fint så blir jag intresserat! Gamla glas och porslin...man kan aldrig veta :)
    Läste på nätet om Rörstrand: "Redan under 1200-talet omnämndes Rörstrand....1785 var Rörstrand den enda större svenska porslinfabriken"
    jag vet inte om du är intresserat om sånt men tänkte bara kolla:)
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny