23 september 2010

God morgon

Kikar in här en snabbis innan sängen kallar på mig. Första jobbnatten av fyra. Igår kväll när jag "gick på" så lät det inte så tufft med fyra nätter i rad. I dag, för 30 min sedan efter det jag läste dagen tidning, så känns det fruktansvärt!!!
Inte för att jag upplever det som tufft att jobba i fyra nätter... nattvarelse som jag är. Nej, det som blev att känns superjobbigt är att jag kommer att sova bort heeela lördagen för att orka sista natten.
På lördag är det nämligen 50% rabatt på ALLT på mitt favvo loppis/auktion.
Det innebär att halvmånebordet som jag gått och suktat efter så länge hamnar på ett pris som gör min plånbok nöjd.
Jag måste helt enkelt försöka ta mig iväg dit!!!
Jag måste... det är bara att ta sig i kragen och pallra sig iväg... och hoppas på att bordet är kvar.

Lite bilder som jag visat förut på mina senaste ljusstakar bjuder jag på innan jag säger god natt!



Silverljusstakarna har fått en ny plats




Hjärtan-på-tråd


Bilden har jag kopierat från nätet. Skrivit ut och strukit dit med strykjärn på ljuset


Ljusstakar av glas är nog riktigt vackra när allt kommer omkring.

Hoppas ni får den underbara dag ni förtjänar!!

Kram
Jenny

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Tröttis tröttis! Här också, fick "sova" sittande inatt!
    Här kommer.....> pysserork till dig! :)
    Håller tummarna att ditt bord finns kvar!
    Har en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa
    oj just, så klart ska jag lägga bilderna om mitt minipyssel men vilken dag vet inte än!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka underbart fina silverljusstakar du har! Jag har slipat klart och ska bara köpa färg sen så kan jag börja med målningen. Det ska bli riktigt kul. Lägger ut en liten bild när det är klart:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul att du hittat till mig så jag kunde hitta till dig :)
    Jättefin blogg med vackra bilder o uuuuursöta hundar!
    Ha en skön kväll.
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. Halloo i huset!
    Hur har den mysiga fredagkvällen börjat?
    Nää, jag bara tryckte lätt med en svamp som var blöttat med kaffe.
    Nån bra knäpp för hosta/huvudvärk/febrig kännsla utan feber?
    Har det!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad har du för roligheter för dig så här på lördagen?
    Här fortfarande lite hosthost men kivet ler annars:)
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Uff, det där lät jobbigt, även om du är nattmänniska. Hoppas att du orkade iväg på loppis, man kan ju bara inte missa halva priset.. och jag vet hur man grämer sig om man missar en chans till att göra fynd...

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny