18 oktober 2010

Mer tid

God morgon på er!!
Ja... det är väll inte direkt morgon för er men i min natt-värld så är det en grå och kall morgon. *ler*
Redan måndag... snart november månad... snart 1:a advent! *tjoho* Även fast jag ser fram mot både advent och jul så kan jag tycka att tiden rusar för fort fram. Jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja göra. Inte så att jag känner någon stress men jag skulle vilja göra mer. Huvudet är fullt av idéer som antingen är för tidiga att göra (att göra en adventskrans redan nu... är ganska lönlöst) eller så tar det så lång tid (jag hinner inte sticka två tröjor till jul, virka klart överkastet samt virka två gigantiska prydnadskuddar innan första advent).
Mer tid... skulle vara lösningen på mina lyxprobelm.

Anledningen till det massiva pyssel-lust flödet just nu heter 101 idéer och Allers Julmagasin.
Två tidningar som är sprängfyllda med tips, idéer och inspiration inför advent och jul. Har ni inte köpt dem ännu så gör det. Ni kommer inte att bli besvikna... jag lovar!



Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny