23 oktober 2010

Solig dag

God lördags morgon på er!

Här lyser solen från en klarblå himmel och luften är .. eh... myggfri. *ler*
Åh vad skönt det känns att vara vaken den här tiden efter en god natts sömn i min egen säng.
Det känns som en evighet sedan jag sov en natt... lite mycket nattjobb blev det den här veckan.

Tack för era snälla kommentarer och att ni tittar in här trots dålig uppdatering. *kram*
Ska ta hundarna på en lång skogspromenad nu och sedan visa lite små pyssel jag trots allt hunnit med under mina vaken nätter.Jag fick även hem sakerna jag beställde från fina Pia i veckan.
Kikar in till er om en stund

Efter några misslyckande fick jag äntligen dit broderiet hyffsat i mitten.


Om det skulle vara någon som köpt tidningen Allers Julmagasin och försökt sig på att tillverka kransen på sidan 51. Snälla, kan ni inte visa hur era kransar blev att se ut!!! Min "krans" ser inte klok ut... förtjänar inte ens att kallas krans *suck*. Måste ha gjort något fel någonstans!!!

På återseende!

Kram Jenny

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag har tidningen, ska titta det senare!
    Hoppas ni hade en härlig promenad! Fina saker du visar! Önskar dig en fin lördag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny