04 oktober 2010

Snöbär...

Lite pyssel har jag hunnit med idag mellan skogspromenader och hundbus/träning. *ler*
Att gå i skogen så här års ger sådan energi men samtidigt lugn. Alla ni som har möjlighet... packa en ryggsäck med något gott fika, ta på kläder efter väder och gummistövlar och gå ut i skogen. Gå efter små stigar eller varför inte vika av rakt in i skogen, har ni dåligt lokalsinne så ta med plastband fästa i klädnypor och fäst i träd/buskar ni passerar.
Det är så underbart!!!

Snöbär...
Googlade på snöbär och hittade många fina bloggerskor som gjort finfina kransar av just snöbär. Tyvärr så hade jag inte så mycket hemma som behövs för en krans... för tillfället... men lite snöbärs-pyssel blev det.

Ett hjärta glest dekorerad med lummer och några kvistar snöbär i en ram

Svart wellpapp med några kvistar snöbär.

Önskar er alla en bra dag och hoppas ni har bättre väder än vad Sundsvall har idag. Regn och orkanvindar.

Kram
Jenny

P.S Det var dessa två bilder som inte gick att ladda upp igår. Men nu funkar det uppenbarligen. Knepigt!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det blir bullbak för dig idag med. Gott är det också.

    Nybakta kanelbullar och ett glas mjöl i soffan med en bra bok väntas i eftermiddag för mig

    Ha en bra vecka

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm kanelbullar, känner nästan doften hit. Snöbär är så vackra och dekorativa, men jag hinner inte småpyssla nu. All tid "ej arbetstid" går år till tv-rums renoveringen.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny