09 september 2010

Dagen på ett silverfat...



Allt jag gjort idag får plats på ett silverfat...

Fatet blev mitt för två guldpengar.
Boken fick jag ge 2 kr för.
Små vackra nystan av garnhärvan jag haft liggande.

Spets och band köptes på olika garnaffärer. Ståltråd hos Clas Ohlson.
(Bra-att-ha-hemma-saker!)
Hjärtat är gjort av mig lite hastigt bara för bildens skull.

Nyponkvistar (plockar fortfarande bort törnen ur fingrarna *ajaj*)
och lingonris passade jag på att plocka när jag var ute med hundarna.


Hoppas ni haft en fin dag!

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Jag fnissar varje gång åt Svarta tassar i vit soffa...eller hur, visst är det så?!...det vet man ju av erfarenhet, hihi!
    Oj vad fint på ditt fat, jag gillar små hop-plock av smått och gott men har väldigt svårt att få till det så där vackert!
    Hmm, ja ofärdiga projekt finns det ju, det gäller ju att gömma dom så man inte ser dom, haha...finns ju alltid nåt roligare att göra än att trassla med nåt gammalt!

    Ha det gott!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig goa gumman.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!
    Vad fint du har satt allt ihop! Spets gillar jag mycket! Jag skulle behöva gå lite ut i naturen och plocka lite saker med mig också
    Fattar inte att det är fredag igen! Vart tar veckorna vägen?
    Önskar dig en mysig fredagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Vilket fint hjärta du har gjort! Jag älskar hjärtan och har knåpat ihop ett par själv.
    Hoppas du får en skön lördag.
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny