19 september 2010

Super fynd enligt mig :)

Hej!
Även då jag egentligen inte har tid (fasligt var klockan tickar fort idag. Irriterande!) så bara måste jag dela med mig av dagens otroligt underbara fynd! *hoppar av glädje*

Titta vad jag hittade på Fyndlagret *ler*.
En hel massa saker som jag letat efter.
Och någonting som jag inte ens visste att jag letat efter, förens jag såg den i dag. *ler*


Frukt-, potatismjöl- och risgryns burk till dom två jag fyndade förra helgen.





De två små burkarna är fynd från förra veckan.


Ljusstakarna som jag sökt med ljus och lykta efter, står äntligen på mitt vardagsrums bord.








Dom är så vackra!
En stor blå kista fick även den följa med hem. *ler*
Det lilla kruxet som nu har uppstått är... det kliar i fingrarna av iver att börja måla kistan MEN jag hinner inte. Måste fixa till nått att äta och vila en stund innan jobbet. Åååh... jag behöver fler timmar på dygnet!! Bäst att sätta fart...

Ta hand om er!!!

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny