19 september 2010

Silvergröna blad

... på ett silverfat. *ler*
Ja, jag ÄR insnöad på silverfat... och blockljus.



Några kottar, rivna blad ur en gammal bibel (ett blad limmade jag på ljuset och det andra strök jag på ljuset), virkade stjärnor, linsnöre, ett kors, ett emblem, en rostig kakform och några torkade silvergröna blad.



Dagens planer är väldigt få. Funderar på att ta en sväng till Fyndlagret. Man brukar alltid hitta någonting trevligt och "livsnödvändigt"*ler* att ta med sig hem.
Kanske försöka mig på att sticka några varv på pippi-tröjan. Det beror på om ledvärken i högerhandens knogar ger med sig eller inte.*suckar*  Just nu gör det så ont att det är svårt att hantera tangentbordet. *ajaj*
I natt är det jobb igen. Det blir lite "hattigt" när man jobbar som timvikarie.

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Va kul att du tittade in på min blogg och kommenterade! På så vis hittade jag till din blogg och det var verkligen trevligt.
    Nä, jag förstår inte mycket när det gäller det här med allt vad det heter i bloggvärlden....jag tycker att du har en väldigt fin design på din blogg, jag förstår att du hittat den bland bloggers mallar, men hur har du fått den så fin och välstrukturerad?
    Fina ljus arrangemang!
    Hoppas handen blir bättre snart!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Neej, inte har jag märkt av att du skulle vara galen i ljus och brickor? ;-D Fortsätt du med ljusen så kör jag vidare på mina kuddar med knytband! Hoppas att du fyndade något idag!

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny