18 september 2010

Tack

God morgon!
Nyss hemkommen från jobbet. Oförskämt pigg måste jag säga att jag är... för tillfället i alla fall. *ler*

Natten var lugn, vilket gav mig lite tid att kika runt på en massa bloggar.(Förlåt att jag privatsurfar på arbetstid)
Har ni tänkt på hur otroligt många kreativa människor som det finns runt om i landet som skapar otroligt vackra skapelser och/eller inreder de vackraste av hem? Att inte alla dessa människor arbetar som konstnärer och/eller inredare är för mig en gåta!
Hmm... vad jag vill ha sagt är nog TACK  ni alla (ingen nämnd och ingen glömd) som låter mig ta del av och inspireras av allt det underbart fina ni gör!!

Från det ena till det andra.
Är det bara jag som längtar till... ähum... julen? Alltså julpysslandet menar jag.
Det här blir den första julen som vi planerar att inreda i vitt i stället för rött... ja, lite rött blir det men inte så mycket som vi i vanliga fall haft. Jag har massvis med idéer (tack igen till alla inspirerande vackra bloggar) hur jag ska fixa och dona.
Kanske dags för en beställning av styrolit kulor (tänkte göra egna julgranskulor av gammalt bibelpapper och limma dit en av mina virkade stjärnor... bla) hos Stoff och Stil snart, samt lite annat små pyssel.

På återseende!

Kram
Jenny

P.S Har ni inte provat att ha skivat äpple på en hård knäckebröd smörgås med ost, så gör det!!!! Supergott!!! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny