01 september 2010

Hallen klar...

Hej!

Såhär blev hallen.
Lite före-bilder och efter-bilder.
Delar av hallen har jag nog visat förut, tror jag, men här kommer en helhetsbild.
Ni får nog tyvärr lov att ha lite överseende med bilderna. Hallen är liten och har väldigt konstig "ljussättning" och jag är ingen vidare fotograf. *rodnar*
Men jag skyller allt på dålig kamera *nickar och ler* Det känns bättre då. ;)


Hur kan det komma sig att jag ALLTID nålar åt fel håll så att säga?
Nålarna är lättare att ta ur om dom sitter åt andra hållet.



FÖRE:



Den bruna stolen. (glömde bort att ta ett kort som visar heeela stolen)


EFTER:


Stolen efter "renoveringen"




Har rensat undan kläder och skor.
Det brukar verkligen inte se så rent och städat ut i vanliga fall.


Spegeln var varit furu innan.
Målade om det för ett tag sedan.


Draperiet täckte hela städskåpet innan.




Den fina dörrmattan i gummi köpt på Åhléns.
Skulle vilja ha en i riktigt järn.


Det slog mig nu att jag ska ut och jobba i natt. Har på något sätt lyckas förtränga det totalt. *suck* Hade planerat att pyssla lite mer men nu så räcker inte tiden till. *tung suck*
Jaja... det är så det är. *suckar ännu tyngre*
Jag är ledig på lördag *tjoho*

Ha det så gott!
Kikar nog runt i era bloggar i natt om det är lugnt på jobbet. *ler*

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Du har ju ändå hunnit få det väldigt fint i hallen!! Och det är svårt att fota i hallen; litet utrymme och inget naturligt ljus. Jag önskar mig också en dörrmatta i järn!

    Tack för tipset om silverspray, tyvärr har vi inte Bauhaus här i stan. Jag är ju ute efter riktig blank silverspray, mer krom, medans tillverkarna bara verkar ha matt silver som mer liknar zink.

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har i hallen! tex. bara spegeln, dörrmattan, tvättmedelburkarna...fiiiint!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny