21 september 2010

Några timmar senare

Dagen i helt ostylade bilder. *ler*

Omaka garnnystan som kanske kan vara bra att ha. ;)

Ångrade mig och gav dom till Mia ist.

Almas intresse för garnnystan är lika med noll. Hon tycker bäst om att ligga ivägen :)
En broderi- och stickbok med fina mönster.

Mönster på vantar från Dalarna

Beskrivning för lakansbroderi med plattsömn
Ett rivet blad ur någon inredningstidning.

En söt kaninfröken jag sydde i somras

Var upp till blomsteraffären. Unnade mig en hjärtan-på.tråd och en till ljusstake i glas.




Efter två lager färg lyser det blåa fortfarande igenom.


Ha det så bra!

Kram
Jenny

Update: Blogger driver mig till vansinne!!!! Bilderna går inte att klicka på för att göra dem större och nu så syns inte texten jag skrivit under bilderna!! *grrr* Blogger är inte rolig att ha att göra med nu!!! *vansinnig*

Update 2: *ähum* Nu syns texten igen :) Inte bloggers fel utan mitt. Jaja... får skylla på att jag är en hopplös nybörjare inom det här. *rodnar*

1 kommentar:

  1. Hej! Vad ska jag börja.... så mycket fint!
    Mia och Alma, uuuuuh SÅ SÖTA!!!
    Frögenkanin, VILL HA! Gullig! Brickan mycket fint! Kistan, det är bara att forsätta målaaaa!
    Aaah, nu glömde jag vad ska jag skriva...hhh
    Nästan färdig med syendet!
    Har en fin kväll och en trevlig onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny