21 september 2010

En uppenbarelse...

Svarta ljusstakar!

Surfade runt lite på olika bloggar och hamnade av en slump på en blogg vars bild nästan fick mig att sätta kladdkakan i fel strupe av glädje! :)
Alltid när jag är på loppisar odyl så letar jag alltid efter silverljusstakar. Tyvärr så är dom sällsynta här omkring. :( Vad som däremot finns i massor är ljusstakar i mässing och koppar. *mutter*
Tanken på att köpa sådana och måla vita har slagit mig men... jag är inte riktigt överens med vita ljusstakar... än. :)
Vad som inte har slagit mig är att måla dem svarta!
Så fint!
Så vackert!
Som små schack-pjäser!

Tack så mycket för inspirationen!
Här hittar ni hennes fina blogg!

Kram
Jenny

1 kommentar:

Hej!
Jag skulle bli så glad om du har lust att lämna ett litet avtryck innan du går.
Kram
Jenny